Aanmelden Stadslyceum

Aanmelden voor de brugklas van 2024-2025
De landelijke aanmeldweek is voorbij! Het aanmeldportaal is per 1 april voorlopig gesloten.
Een aantal scholen gaan loten. Nadat de loting heeft plaatsgevonden op 10 april a.s. wordt het aanmeldportaal op 11 april weer opengezet voor scholen die nog plek hebben.

Wil je je kind aanmelden voor klas 2 of hoger (havo 4 en havo 5 niet mogelijk) van 2024-2025?
Ga dan naar het aanmeldformulier voor klas 2 of hoger: aanmeldformulier klas 2 of hoger

Heb je vragen over het invullen van de aanmelding?
Neem dan contact op met de centrale leerlingenadministratie. Deze is bereikbaar via e-mailadres aanmeldingenvo@o2g2.nl of per telefoon op 050-3210360.

Wil je meer weten over toelating en plaatsing?
Neem dan contact op met het Stadslyceum via het e-mailadres van het intaketeam: intake.stadslyceum@o2g2.nl

Klas 2 en hoger: aanmelden voor schooljaar 2024-2025 is voor een aantal afdelingen helaas niet meer mogelijk

De leerjaren havo 4 en havo 5 zitten voor volgend jaar vol. Mogelijk heeft één van de andere scholen van Openbaar Onderwijs Groningen nog plaats. Je kunt hiervoor contact opnemen met Christian Kwint via e-mailadres: c.kwint@o2g2.nl

Voor het huidige schooljaar 2023-2024 kan onze school helaas geen leerlingen meer aannemen. Graag verwijzen wij u naar een van de andere scholen binnen onze koepel van Openbaar Onderwijs Groningen. Mogelijk hebben zij nog plek.